ponedjeljak, 15. siječnja 2018.

Bezglutenske palačinkice s klementinama




Maja u suradnji s Priroda&DRUŠTVO

Iako sam često skeptik kad su bezglutenska brašna u pitanju, moram priznati da me ovo oduševilo. Odlično je za kekse, kolače i razne slastice. Sadrži heljdino, rižino i sirkovo brašno, uz tapioku i kukuruzni škrob, te čak i ksantan gumu i sredstva za podizanje. 

Ja sam ipak dodala sode bikarbone i praška za pecivo, kako bi palačinkice bile što rahlije i rezultat mi se jako svidio. Od ove smjese možete peći i waffle, ako imate tavu/kalup za njih. 


Pripremite, za 10ak palačinkica:

300ml mlijeka
1 žlicu jabučnog octa ili limunovog soka
1 žličicu praška za pecivo
1/2 žličice sode bikarbone
1 žlicu kakao praha
prstohvat cimeta ili začina za medenjake
1 jaje
nekoliko klementina


Pomiješajte mlijeko i ocat pa ostavite 10ak minuta da stoji. Na taj način dobit ćete nešto nalik mlaćenici, koja će reagirati s praškom za pecivo i učiniti vaše palačinkice rahlim i mekšim. 


Prosijte i pomiješajte brašno, kakao, cimet, prašak za pecivo i sodu bikarbonu. Dodajte mlaćenicu pa jaje istučeno sa šećerom. 


Na ugrijanu tavu premazanu s malo ulja stavljajte palačinkice promjera otprilike 8 cm. Tijekom pečenja će se još malo proširiti pa pecite jednu po jednu ili dvije odjednom, ovisno o veličini tave. Kad se na gornjem dijelu formiraju mjehurići, preokrenite.
Poslužite s narezanim klementinama i sirupom po želji.





Nema komentara :

Objavi komentar